mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Αγάπη μου συρρίκνωσα την Ελλάδα μας



Μερικές φορές ο οποιοσδήποτε μπορεί να σκεφτεί τι συνέβη στην Ελλάδα τα τελευταία 3-4α χρόνια , αποτέλεσμα της σκέψης του? Δεν θα καταφέρω να ζήσω
Γιατί καταραμένε Έλληνα σκοτίζεσαι ?
δώσε ελευθερία στους πολύτιμους πολιτικούς μας αρχηγούς
Ξέρουν τι κάνουν και μην ξεχνάς ότι κάνουν και βαρύγδουπες δηλώσεις για την κατάσταση της Ελλάδας τώρα τα Χριστούγεννα
Αντώνης Σ : «Η Ελλάδα θα τα καταφέρει»
Όχι ΜΑΛΆΚΑ πολιτικέ αυτή δεν είναι δήλωση
Φ.Κουβέλης : «είναι πρόσταγμα το δίχτυ κοινωνικής προστασίας που πρέπει να αναπτυχθεί και να προστατεύσει όλους όσοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας»
Μεγάλε Κουβέλη βγες βόλτα το βραδάκι στο Σύνταγμα…
Αγαπημένοι μου πολιτικοί συγγνώμη που είμαι κακός μαζί σας η αλήθεια είναι ότι κάνετε το καλύτερο δυνατό για να ορθοποδήσει η χωρά μας κάνετε ότι καλύτερο έχετε στο μυαλό σας για να μας ελαφρύνεται την ζωή
Ξέρω ποσό μας αγαπάτε!!!!
Το επόμενο σκέλος του άρθρου θα αναφερθεί στην λίστα Λαγκαρτ
Που μετά από αρκετό χρονικό διάστημα έκαναν ερευνά και βρήκαν ότι λείπουν ονόματα
Και τώρα έχουν αρχίσει το «κυνήγι» για να φανερωθούν τα ονόματα
Σας νιώθω ένα μυαλό το έχετε κι εσείς και εκεί που βλέπατε τα ονόματα αγαπημένοι μου πολιτικοί στο αρχείο κατα λάθος κρατώντας το ντόνατς και τον καφέ(βλέπε αμερικανικές ταινίες) πατήθηκε ένα κουμπί κατά λάθος … 
ένα μυαλό το έχετε κι εσείς και είναι και μισό

και δεν μου λέτε ποια ονόματα λείπουν ? Τι σκαρώνεις πάλι άτακτε Πρωθυπουργέ ?




Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου